poniedziałek, 7 maja 2012

Trzy



Faye

Chodziłam bez celu po Londynie przez kilka dobrych godzin, w końcu doszłam pod sklep Flepst. Był to jeden z tych, gdzie sprzedawali alkohol każdemu tylko po to żeby interes się kręcił.
Wprawdzie nigdy nie piłam ale w tym momencie czułam, że tego właśnie potrzebuję i weszłam do sklepu.

Godzinę i jedną litrową butelkę Whisky później.



Siedziałam na ławce w parku, co chwilę ktoś do mnie dzwonił. Raz był to tata kiedy indziej wujek, a innym razem nieznany numer. Po chwili zdecydowałam się oddzwonić.
- Faye! Boże dziewczyno, gdzie ty jesteś?- odezwał się wujek.
- Daj mnie na głośnik i spokojnie ni, ni nic mmmi nie jest.- poprosiłam i usłyszałam dźwięk oznaczający, że wszyscy wokół mnie słyszą.
- Czy ty jesteś pijana?- spytał się tata.
- Mhm, ale nie masz się co martwić to mój pierwszy i ostatni raz ale teraz mi nie przerywaj. Podejrzewam, że są tam wszyscy, łącznie z Sophie i tym całym boys bandem, który uważa mnie za największą zołze na świecie ale czy wiecie dlaczego tak się dzisiaj zachowałam? Nie! No to posłuchajcie. Gdy dowiedziałam się, że będę miała siostrę byłam szczęśliwa. Ta wizja, że będę dla niej autorytrtem i kiedyś będę ją broniła przed chłopcami z jej klasy dawała mi tyle radości, bo wiesz siostrzyczko ja cię naprawde kochałam.- nagle łzy napłynęły mi do oczu.- Z czasem stałaś się oczkiem w głowie całej rodziny. Ja to rozumiałam i nie byłam zazdrosna lecz gdy rodzice zaczęli mnie olewać w tych natrudniejszych dla mnie momentach, bo ty chciałaś spełnić swoje zachcianki to bolało ale ciągle byłaś moją malutką siostrzczką, którą kochałam. Jednak to co zrobiłaś rok temu sprawiło, że stałaś się dla mnie kimś zupełnie obcym ale może zacznijmy od początku.-otarłam łzy.- Wyobraźcie sobie, że ja Faye Evans byłam kiedyś zakochana. Tak, ta bezduszna dziewucha kochała kogoś i nie była jedyną w rodzinie, której ten chłopak się podobał. Pamiętasz tato jak rok temu pojechałeś z mamą nad morze i zostawiliście nas same? Tamtego wieczoru przyszedł do mnie Jake. Mieliśmy wspaniały wieczór, razem z Sophie oglądaliśmy filmy, śpiewaliśmy i jedliśmy pizze. Wyszłam do toalety na pięć minut, a ta mała żmija w tym czasie zrujnowała mi życie. Gdy wróciłam Jake'a już nie było. Spytałam się Soph. czy nie wie gdzie poszedł, a ta tylko odparła, że musiał wyjść. Już wtedy powinnam coś podejrzewać ale byłam zbyt głupia. Następnego dnia zadzwoniłam do niego i poprosiłam o spotkanie, zgodził się i umówiliśmy się w parku. Gdy przyszłam chłopak na mniej już czekał, chciałam go pocałować ale ten mnie odepchnął i zaczął krzyczeć. Jak ja mu mogłam to zrobić? Przecież on mnie kochał! Dlaczego to robiłam, przecież nigdy nieczego mi nie brakowało? Nie wiedziałam o co mu chodzi i popłakałam się. Wiecie co mi powiedział? Odparł, że moja siostra wczoraj się przy nim rozkleiła, ponieważ ta się o mnie boi i nie chce abym puszczała się na prawo i lewo za pieniądze.- musiałam na chwilę przystopować żeby złapać oddech.- Więc tatusiu ciągle uważasz, że twoja mała córeczka jest dzieckiem idealnym?- spytałam po czym się rozłączyłam.



Gabrysia

Razem z Lousiem pojechaliśmy na komendę i złożyliśmy zeznania. Przez to, że byłam niepełnoletnia policjanci nie chcieli puścić mnie samej i skończyło się na tym, że zadzwonili po Bartka.
- Gabrysia ty na pewno nie jesteś angielką. Wiesz masz dziwne imię i akcent.- zaczął Lou.
- Jestem polską. Przyjechałam tu do szkoły. Wprawdzie zaczynam dopiero od września ale postanowiłam się zaaklimatyzować z nowym otoczeniem.- odparłam.
- Mhm.- odpowiedział, chyba chciał coś dodać ale wszedł policjant i powiedział, że mó kuzyn na mnie już czeka. Kierowałam się do wyjścia, gdy Lou złapał mnie za rękę.
- Mam nadzieję, że nie wpakujesz się już w takie bagno i, że jeszcze kiedyś się zobaczymy.- powiedział i posłał mi ten swój uśmiech. Po chwili byłam na dole i zobaczyłam Bartka.
- Gabe?! Boże nigdy więcej nie puszczę cię samej.- krzyknął.
- Nic mi nie jest i nie przesadzaj ale nie mów do mnie Gabe.- uśmiechnęłam się.
Gdy doszliśmy do mieszkania drzwi były otwarte.
- Włamywacz?- spytałam.
- Nie. Chciałem cię poznać z sąsiadem i moim najelpszym kumplem zarazem.- odpowiedział i wciągnął mnie do środka.- Zayn jesteśmy.
Chłopak był tak samo postrzelony jak mój kuzyn. Przez cały wieczór graliśmy na konsoli i o dziwo udało mi się z nim wygrać, wprawdzie nie był zadowolny ale umiał to ukryć. Wyszedł koło pierwszej, a my położlyliśmy się spać.
O czwartej obudził mnie dźwięk telefonu.
- Halo?- spytałam zaspana.
- Gabrysia ja cię przepraszam ale nie mam nikogo kto mógłby mi pomóc.- usłyszałam dziewczęcy głos.
- Faye? Gdzie jesteś, co się stało?- nagle się ożywiłam. Po krótkiej rozmowie dziewczyna powiedziała mi gdzie jest, a ja szybko się ubrałam i poszłam do niej. Gdy doszłam do parku zobaczyłam przemoczoną blondynkę, która siedziała na ławce i cała drżała.
- Faye, Faye!- podbiegłam do niej i zobaczyłam, że płacze.- Hej, popatrz na mnie. Już wszystko dobrze, ok?- przytuliłam ją i dałam swoją bluzę. Dziewczyna była zalana, więc automatycznie odpadła możliwość pójścia do mnie na piechotę, została nam taksówka. Po kilkunastu minutach weszłyśmy do mieszkania. Ubrania były przemoczone, więc dałam jej swoje po czym połozyłam ją w swoim łóżku. Postanowiłam już nie spać i poczekać aż obudzi się Bartek.


Faye

Chciało mi się strasznie pić i bolała mnie głowa. "Ale chwileczkę, gdzie ja właściwie jestem" pomyślałam. Leżałam w fioletowym pokoju i nie za bardzo wiedziałam co się stało ubiegłej nocy. Po chwili wszytsko wróciło: whisky, rozmowa z rodziną i rozmowa z Gabrysią.
- O boże co ja zrobiłam.- mruknęłam. W tym momencie zobaczyłam w drzwiach nowo poznaną dziewczynę, która trzymała tacę ze śniadaniem i aspiryną.
- Hej, jak się czujesz?- spytała z uśmiechem na twarzy.
- Dobrze. Boże ja nie wiem jak mam cię przepraszać za to wszystko.- powiedziałam. Wiedziałam, że teraz muszę jej wszytsko opowiedzieć. Mimo, że znałyśmy się niecałą dobę miałam wrażenia jakbyśmy były najlepszymi przyjaciółkami od zawsze.
Gdy zaczęłam mówić łzy same napłynęły mi do oczu, dziewczyna przytuliła mnie.
- Czy twój kuzyn nie ma nic przeciwko?
- No co ty. Musiałam go wyganiać z sypialni, bo ten stwierdził że jesteś ładna i fajnie się na ciebie patrzt.- obydwie wybuchnęłyśmy śmiechem. Po zjedzeniu śniadania wzięłam prysznic i ubrałam ciuchy, które pożyczyła mi Gabi, gdy wróciłam do sypialni zobaczyłam, że na szafce nocnej leży mój telefon. Od razu wzięłam go do ręki i zobaczyłam 12 połączeni i dwie wiadomości. Postanowiłam napierw sprawdzić kto i co do mnie napisał.

" Faye. Próbujemy się do ciebie dodzwonić ale to nic nie daje. Proszę odezwij się i przeprazam za tw wszystkie lata "
                                                                                                                                    TATA

Szybko zamknęłam tę wiadomość i otworzyłam następną.

" Przepraszam za to co dzisiaj powiedziałem, nie chciałem doprowadzić cię do takiego stanu, a po twoim telefonie wszystko zrozumiałem. Proszę cię o jedno spotkanie abym miał szansę się zrewanżować i poznać cię lepiej. Zadzwoń też do taty bo bardzo się o ciebie martwi."
                                                                                                                        Blondyn - NIALL

- Halo, Faye? - usłyszałam głos taty.
- Cześć tatusiu. Ja tak bardzo cię przepraszam. Nic mi nie jest, nocowałam u przyjaciółki.
- Wróć szybko do domu, ponieważ razem z mamą i Sophie chcemy z tobą porozmawiać.
- Mama jest w domu?
- Tak przyleciała przed godziną.
- Dobrze, zaraz tam będę. Kocham cię pa.
- Też cię kocham.- odparł tata i wyłączył się.

Po chwili wybrałam kolejny numer.

- Halo?- usłyszałam irlandzki akcent.
- Cześć tu Faye, nie przeszkadzam?
- O Faye! Oczywiście, że nie.
- Możemy spotkać się jutro o 12 pod Big Benem?- spytałam.
- Pewnie.
- To do zobaczenia.- powiedziałam.




No i pechowa trójeczka. Cieszę się, że aż tyle osób tu weszło i zostawiło komentarze. Mam nadzieję, że powrót do szkoły po przerwie nie był straszny ;)






4 komentarze:

  1. Wow! Podziwiam Faye, że odważyła się na tamten telefon, ale może to po części zasługa procentów ;p To miłe, że Gabrysia przenocowała nową poznaną koleżankę. xq Nie no! Uwielbiam już Bartka! xq Nie doczekam się spotkania z rodziną oraz z Niallem (:

    http://more--than--this.blogspot.com/
    http://look--after--you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie. Dawaj kolejny ;p

    Pozdrawiam : http://youthislikediamondsinthesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba. Tylko szkoda ze to dodałaś dopiero 3 rozdziały, mam ochotę na więcej <3

    OdpowiedzUsuń